شکست

شکست، شکستِ من،تنهایی من و دوری من؛
تو پیش من از هزار پیروزی عزیزتری، و در دل من از همه ی افتخارهای این جهان شیرین تری.
شکست، شکست من، خودشناسی من و سرپیچی من،
از توست که هنوز جوانم و پای چابک دارم وبه دام تاجِ شمشادِ پژمرده نمی افتم
در توست که به تنهایی رسیدم، و لذتِ رانده شدن و دشنام شنیدن را چشیدم.
شکست، شکست من،
شمشیرِ سپرِ درخشان من در چشمان تو خوانده ام که بر تخت نشستن یعنی برده شدن.
وفهمیده شدن یعنی هموار شدن،ودریافت شدن یعنی به نهایت خود رسیدن،ومانند میوه رسیده ای به زمین افتادن و خورده شدن.
من و تو با اراده در آفتاب خواهیم ایستاد و خطر ناک خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

taheri
ساعت23:57---9 اسفند 1392
Cheghad khub bud aagaaar adama anche k hastan bashan alaki shoar nadan alaki adaye adamaye danao v...darnayaran.dar vaghe az hamchin adamai badam miad.sai konim khodemun bashim...
پاسخ:مرگ بر آدمایی که شعار میدن و ادای آدمای دانا رو درمیارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, | 9:13 | نویسنده : زهرا اکبری |