جهان کامل

ای خدای ارواح گم گشته، ای تویی که در میان خدایان گم گشته ای، صدای مرا بشنو:

ای سرنوشت مهربانی که ما روح های دیوانه و سرگشته را نظاره میکنی، صدای مرا بشنو:

من در میان یک قوم کامل زندگی می کنم من که هیچ بهره ای از کمال ندارم.

در میان مردمانی با قانون های کامل و نظام های خالص، که اندیشه هاشان منظم است. 

این جهان، جهان کاملی ست، عین کمال و اوج شگفتی ست، رسیده ترین میوۀ باغ خداوند است،

شاهکار اندیشۀ هستی ست.ولی، ای خدا، من چرا باید اینجا باشم،

تخم نارس شور و شهوت ناتمامی بیش نیستم_طوفان دیوانه ای که نه به شرق می رود نه به غرب،

پارۀ سرگشته ای از یک سیارۀ سوخته، من چرا اینجا هستم،

ای خدای ارواح گم گشته، ای تویی که در میان خدایان گم گشته ای.



نظرات شما عزیزان:

سارینا
ساعت20:03---6 اسفند 1392
زیبا گفتی خدایی که در بین خدایان گم گشته ...
پاسخ:می دانستم می دانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 15:26 | نویسنده : زهرا اکبری |